„Kedves Andrea! Lenyűgöznek a munkáid, különösen a letisztult design tetszik, amit én is szívesen képviselek/képviselnék! Érdeklődni szeretnék, hogy vállalod-e egy már meglévő honlap átdesignolását is?”
Ezzel az Instagram-üzenettel keresett meg Meshy az Instagramon. Az üzenetet olvasva azonnal megnéztem Meshy Insta-oldalát, és láttam, hogy a stílusa nagyon közel áll hozzám (később be is neveztem hozzá egy kapszulagardrób coachingra). Természetesen megnéztem a meglévő weboldalát is, és gyorsan nyilvánvalóvá vált, hogy az nincs teljes összhangban az Instagram-oldalával: sem a megjelenés, sem a színvilág nem tükrözte őt igazán.
Ez azért fontos, mert a célközönségünk gyakran a weboldalunkon találkozik velünk először, és itt alakul ki az első benyomás. Mindig arra törekszem, hogy az általam készített weboldalak tükrözzék a tulajdonos személyiségét, és méltó módon képviseljék a szolgáltatás minőségét.
Meshyvel hamarosan szerződtünk a közös munkára, így elkészíthettem számára a megújult styledbymeshy.com honlapot. A kész weboldal 2021 decemberének elején készült el, és most, hónapokkal később, felkértem Meshyt egy interjúra, mert kíváncsi voltam a tapasztalataira.
Nézzük, milyen válaszokat kaptam a kérdéseimre!

Szia Meshy! Köszönöm, hogy vállaltad ezt az interjút! Először is mesélnél nekünk a vállalkozásodról? Mivel foglalkozol pontosan, és kikből áll a célközönséged?

Szín- és stílustanácsadóként tudatos ruhatárak, azaz kapszulagardróbok kialakításában segítek ügyfeleimnek – a tudatos vásárlás, a fenntarthatóság és a minimalizmus jegyében.
Célom, hogy segítsek a hozzám fordulóknak elsősorban megtalálni, majd elfogadni saját magukat, végül pedig kialakítani számukra egy olyan kevés ruhadarabból álló, időtálló, ugyanakkor tökéletesen funkcionáló ruhatárat, amely teljes mértékben őket tükrözi és szolgálja. Így az öltözködést többé már nem kínként élik meg, hanem egy örömforrás, azaz az önkifejezésük egyik eszköze lesz számukra.

Miért döntöttél a meglévő honlapod megújítása mellett? Mi az, amivel nem voltál elégedett?


Értem, sokszor találkozom ezzel a jelenséggel, hogy valaki nem érzi igazán magáénak a weboldalát. És miért engem választottál erre a feladatra? Miért érezted úgy, hogy én leszek a legmegfelelőbb szakember?


Nagyon jól esnek ezek a szavak, és örülök, hogy mellettem döntöttél! Emlékszel még, hogy milyen elvárásaid voltak az új designnal kapcsolatban, és mennyire érzed azt, hogy ezek megvalósultak?


Mennyire érezted gördülékenynek velem a kommunikációt a közös munka során? Elégedett voltál a folyamatokkal?


Nagyon jó érzés ezt hallani! Pár hónapja már elkészült az új honlapod, mit gondolsz, megérte befektetni a megújításába? Kaptál esetleg pozitív visszajelzéseket?

Minden kétség nélkül mondhatom, hogy megérte! A weboldalam végre olyan, amire mindig is vágytam!
Ügyfeleim is sokszor kiemelik, hogy mennyire megfogta őket. Azaz már az első platform, ahol találkoznak velem, pozitív szokott lenni számukra.
Legutóbb egy multi cég marketing vezetőjétől kaptam érte dícséretet, ami azért nem kis dolog! Én magam is sokszor megnyitom az oldalt, csak azért, hogy gyönyörködhessek benne!



Köszönöm Meshy! Én is így gondolom. Ha kiváló a szolgáltatásunk, és ezt egy professzionális weboldallal támogatjuk meg, akkor ez nagyon jó eszköze lehet a bizalomépítésnek és még az árképzésünket is pozitívan tudja befolyásolni, hiszen magasabbra pozicionálhat bennünket.
Még egyszer köszönöm az interjút és nagyon sok sikert kívánok neked a továbbiakban is!
Ilyen lett Meshy weboldala:


